הצטרפו עכשיו לניוזלטר שלי לקבלת הטבות ועדכונים על מפגשי קהילה!
מילים מעוררות מחשבה
SOL STORIES
SOL STORY CREATORS
מציאות פנימית

קראו על:
5 עזרים שעזרו לי להתחיל תהליך רוחני

איך החוש השישי יכול לשמש כשער לעולם הרוח

בעודי מנסה למצוא את המילים הנכונות להתחיל מהן את הפוסט הזה אני יושבת כאן, בתאילנד, מול הים היפה של קופנגן, שומעת את הגלים הקטנים מתמוססים אל החוף וחושבת לעצמי.. הרגע הזה הוא הדוגמה המושלמת.

בדיוק ברגע הזה שהמילים נעלמות, החושים תופסים את מקומן. האוזניים קולטות את צליל הגלים והציפורים שמצייצות ברקע,  עור הגוף והפנים מרגיש ברוח המלטפת, האף מריח מאפים טריים שיצאו הרגע מהתנור, לצד ריח ים, כזה שאופייני לתאילנד, הפה טועם מהקפה נטול שהזמנתי הרגע אחרי 8 ימים של גמילה והעיניים צופות בכל היופי הזה מסביבי, שילוב של ירוק ג׳ונגל וכחול ים.. 

ואז אני קולטת- יש גם את החוש השישי! החוש הזה…נו, איך קוראים לו? התחושה הזו בגוף שנוצרת כשכל המידע מהחושים האחרים מתמזג ומצטלב לרגע אחד מסוים, כזו שמרגישים בלב ובבטן.. אה כן, זו ההוויה הרוחנית שלנו.

והנה מצאתי הרבה יותר מדי מילים שיתארו לכם את המימד הרוחני ואת הנוכחות היומיומית שלו והכל כך בלתי נפרדת מחיינו!

התחושות הפנימיות הן בדיוק אלו שמשקפות את המימד הזה.. ככל שאנחנו מסוגלים להיות מחוברים וערים להן יותר, כך מתחזק הקשר שלנו עם המימד הרוחני שאנחנו.

"Silence isn't empty it's full of answers"
קופנגן 2023

אנחנו נולדים יצורים רוחניים

למעשה, הרבה לפני שהפכנו לחומר היינו רוח, אנרגיה, נשמה או איך שלא תבחרו לקרוא לזה.. וליתר דיוק גוף האדם עצמו מורכב מסדרת מערכות אנרגטיות, שהצורה האנטומית הפיסית שלהן, היא רק הביטוי השטחי והגלוי לעין. 

לכל חומר יש אנרגיהלכל אנרגיה יש תדרוהביטוי התדרי של המציאות (התדר שיש לכל דבר שנראה לעין) הוא השער להבנה של עולם הרוח בעיניי.

היכולת שלנו להתחבר לתדר המקור שלנו, לאנרגיית החיים שיצרה אותנו ומתקיימת בתוכנו בכל רגע נתון כל עוד אנחנו לא מתים, זה בדיוק האני הרוחני שאנחנו. ומחוצה לנו, היכולת שלנו להבין ולהתחבר לתדרים של כל דבר שקיים סביבנו, אם זה אנשים, חיות, טבע או אפילו חפצים, היא זו שמאפשרת לנו לחוות את החיים דרך המימד הרוחני ולהבין הרבה יותר עליהם.

הבעיה היא, שבחברה המערבית-מודרנית שבה גדלנו, מלמדים אותנו להשקיע את תשומת הלב שלנו במימד הגשמי, בביטוי הארצי והנראה לעין של החיים, וכך עם הזמן אנחנו בעצם מתרחקים מהרוח ומהחוש הנוסף הזה שלנו.

כשהדברים מתפרקים- פמה צ׳ודרון. ספר חובה בכל בית
זמן טבע בעירום מחבר אותי לתדר שסביבי

תהליך של רוחניות הוא בעצם תהליך היזכרות וחזרה למה שכבר קיים בתוכנו והיה שם תמיד.

הפוסט הזה ממש לא כאן כדי לשכנע אתכם להפוך לרוחניקים, אבל אם אתם מרגישים שהמימד הזה לא מקבל מספיק ביטוי בחיים שלכם, אז אני כאן כדי להנגיש את הדרך ולהגיד שאתם לא לבד. כדי להתחיל לפסוע בדרך של רוחניות והתחברות לתדר החיים, צריך להרגיש קריאה פנימית. הקריאה הזו מגיעה אל אנשים שונים במצבים שונים ובהתאם לכך גם המסע של כל אחד נראה קצת אחרת..

מהשוטטות שלי בלא מעט מעונות רוח סביב העולם, שמתי לב למשהו מעניין..
אצל הרבה מאוד אנשים שנמצאים בשלב ההיזכרות הרוחנית שלהם, נוצר קונפליקט בין הגוף למיינד. 

הגוף הפיסי, בניגוד לגוף התדרי, לא כל כך זוכר את היישות הרוחנית שאנחנו. למדנו להיות כל כך רחוקים ומנותקים מהמקור שלנו שנהיה מאתגר לשנות את ההרגלים האלו.. אנשים שרוצים לרקוד בחופשיות לצלילי מוסיקה אבל הגוף מסוגר ומכווץ, דפוסים ואידיאל של יופי המבקשים להשתחרר, מיד מעלים מחשבות של ״מה יגידו״, אינטימיות- עם עצמנו, עם בני אדם אחרים או עם הטבע, מתקשה לקבל ביטוי בחיינו כי הגוף רגיל לשמור על מרחק, על ארשת פנים.. והקרבה לאדם אחר או לאדמה יכולה להרתיע. 

ואיך מגשרים על הקונפליקט הזה? מה עושים כשהנפש מבקשת לחקור מרחב חדש אבל הגוף מתקשה להתגייס? 

מתחילים לאט ובעדינות..

להרגיש לרגע את מה שקורה סביבי
לפני טקס טמסקל (רחם האדמה) בגואטמלה. טקס טיהור וריפוי המקובל ברפואה המסורתית של תרבות מרכז אמריקה

הנה כמה עזרים שיעזרו לכם לתרגל רוחניות בחיים של העידן הדש

ספרים:

אם יש משהו שתמיד יהיה רלוונטי בעיניי לרכישה והיזכרות בידע הוא ספרים. לא משנה באיזו תצורה, אם זה מודפס, דיגיטלי או שמע, מילים הן דרך קלה ופשוטה לספוג תבונה ולעורר את הרוח החיה שבתוכנו. אין תחושה מדהימה מזו של קריאת שורה שמפילה אסימון, שנותנת תוקף לרצון או רעיון שמתקיים בתוכנו, שמאפשרת תחושת הזדהות. זו תחושה שמציפה לי את הגוף בכל פעם שאני קוראת ספר טוב של התפתחות רוחנית ומכמה דקות ספורות של קריאה אני יכולה להטען באנרגיות ומוטיבציה ליום שלם! הנה כמה ספרים שאני ממליצה לכם להתחיל איתם: כוחו של הרגע הזה, ארבע ההסכמות ו- קול הידיעה

כתיבה:

עוד דרך נהדרת לאפשר לעצמכם להפליג במחשבות על החיים מבלי להתחשב במה מקובל לומר ולחשוב כלפי חוץ. כתיבה אינטואיטיבית של כל מה שעובר בראשכם נותנת תחושת תיקוף ומשמעות. כתיבה של המחשבות הכי פרועות על החיים, הפלגה למחוזות מדומיינים שרחוקים שנות אור מהמציאות שלכם או פשוט ביטוי למחשבות שאתם עדיין לא רוצים לשתף עם אחרים.
בסרטון הזה אני משתפת במבנה הכתיבה שאני אוהבת להשתמש בו

מסכימה לתת משמעות לדברים שמגיעים אליי. קלפי מסרים Angels and Ancestors
פנקס אפשרויות נפתחות שעוזר ליצור חשיבה חדשה בתרגול יומיומי פשוט

קלפי מסרים:

הם כלי עזר נפלא ולא, הם לא נועדו כדי לנבא את העתיד! קבלת מסרים היא תרגול קל שיעזור לכם לכוון את אופן החשיבה והפרשנות שאתם נותנים לדברים במציאות חייכם, מזווית קצת אחרת.
זו יכולה להיות קרקע טובה עבור המיינד, לתרגל ראיה רחבה יותר של החיים, לפענח סיטואציות שמתרחשות בחייכם מזווית עקיפה שאולי לא תחשבו עליה ויותר מזה, זו פעילות מדהימה ומחברת לעשות עם עוד אנשים.

אלו קלפי המסרים שאני הכי אוהבת: Angels and Ancestors, אפשרויות נפתחות, או קלפי חוק המשיכה של אברהם היקס. את הקלפים אני פותחת בטקס בוקר שלי כדי לקבל מסר לקראת היום החדש, או מביאה אותם איתי למפגשים אינטימיים שבא לי ליצור בהם יותר חיבור עם אנשים. זה תמיד עובד 🙂


קריסטלים
:

מי היה מאמין שבאבן קטנה יכולה להיות כל כך הרבה עוצמה! לאורך השנים צברתי אוסף של קריסטלים שעוברים איתי לכל מקום בעולם ובכל בית חדש שאליו אני מגיעה, אני מיד מוצאת פינה קטנה שבה אני מסדרת אותם ככה שיוכלו להיטען מהאור ולהטעין את הבית בחזרה. לכל אבן יש את צפיפות החומר והמרכיבים שלה והבאתם לכך גם את האנרגיה והתדר שלה.

אבנים שונות עוזרות לי בסיטואציות שונות ומספיק להחזיק את האבן לכמה דקות ולהניח אותה לידכם, כדי להתחיל להרגיש את ההשפעה שלה. יש המון חנויות אבנים בארץ אבל אחת מהאהובות עליי היא של עירית קריסטלים ברעננה, אצלה תוכלו למצוא אבנים אמתיות ואיכותיות, במחירים זולים ונוחים לכל כיס.

ואם כבר פינקתם את עצמכם באבן אז אתם מוזמנים להתנסות במדיטציית הקריסטלים החינמית שלי שמחכה לכם בסוף הפוסט או במדיטציית בהירות שיצרתי עבור מצבים שבהם אנחנו זקוקים לקצת פרספקטיבה

אוסף הקריסטלים שלי
זמן הבוקר שלי עם עצמי לרוב מוקדש לקריאה או פעילות מחברת

מוסיקה:

אני לא יכולה להסביר מספיק כמה מוסיקה מקודשת היא חלק בלתי נפרד מתהליך החיבור לצד הרוחני שלי! באופן כללי, מוסיקה היא גירוי שמפעיל אזורים ספציפיים במוח ומשדרת תדרים (תדרי קול) שיש להם השפעה עצומה על המצב הרגשי שלנו.

חיפוש של צמד המילים Ceremonial music בספוטיפיי יימצא לכם לא מעט פלייליסטים ושירים שנכתבו במיוחד כי להפיץ את רוח האהבה, האחדות והאמת לעולם כולו. דרך המוזיקה הכרתי כמה אמנים שאני מאוד אוהבת כמו ORKA ואוריה צור הישראלים, שבהמשך הלכתי בעקבות השירים שלהם לאירועי רוח ותודעה שונים בארץ ובעולם.. ומשם רק הגיעה עוד ועוד התפתחות רוחנית.

אלו היו חמשת העזרים שאיתם אני ממליצה לכם להתחיל את המסע המרתק שלכם חזרה אל עולם הרוח. גשו למסע הזה בעדינות וברוך ותנו לו להיות דינאמי.. יהיו תקופות בהן תרגישו שאתם זקוקים ליותר היאחזות בחומר ויהיו תקופות בהן יקרה ההיפך. החומר והרוח חיים בנו וסביבנו יחד וגם איתם אפשר לחיות בהרמוניה!

אתם מוזמנים לעקוב מקרוב אחרי תכנים נוספים והמסעות שלי בעמוד האינסטגרם rashel.tordjman@ 

תקציר הפוסט

כיף שהגעתם, אני רַשֵּׁל

אני נוודת, יוצרת ושגרירה של חיי חופש, בכל המובנים.
אחרי שנים ששיננתי לעצמי סיפור על מי שאני ומה אני מסוגלת או לא מסוגלת להשיג, החלטתי לספר סיפור חדש ולחיות אותו… קראו עוד

הורידו במתנה
פוסטים קשורים
יפורסם בקרוב
קראו על:

זוהי מערכת הניווט הפנימית שלך והיא קלה לשימוש

יפורסם בקרוב
קראו על:

כך עמנואל צם 7 ימים כדי לעבור ניקוי פיזי ורגשי

ONE ON ONE SESSION

ייעוץ והכוונה אישית לנוודות

פגישת זום פרטנית בה אלווה אתכם צעד אחר צעד לבניית תוכנית פעולה מנטאלית ומעשית לקראת היציאה לנוודות

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

Join Our Community

הצטרפו לקהילת הניוזלטר שלי ותהיו הראשונים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הנחות ואירועים קרובים!

Freebies

מלאו את הטופס כדי להרשם לניוזלטר שלי ותקבלו את המוצר ללא עלות לתיבת המייל ממש עכשיו!

Freebies

מלאו את הטופס כדי להרשם לניוזלטר שלי ותקבלו את המוצר ללא עלות לתיבת המייל ממש עכשיו!